divendres, 8 de maig del 2015

ANÀLISI POSTGUERRA

Per a realitzar l’activitat de síntesi sobre la postguerra prèviament havíem d’observar la fotografia que la tutora ens proporcionada, en la qual podíem observar la reconstrucció per ordinador d’una habitació de després de la Segona Guerra Mundial.

Després d’haver observat la fotografia havíem de realitzar una proposta en la que apareguessin tres dels objectes de l’habitació, els quals no havíem de copiar, sinó interpretar  i una figura humana en un espai i amb una llum versemblants.

A part del 50 x 70 haviem de realitzar també dos esbossos, en el primer la composició i en la segona la composició amb la llum.


En la meva proposta vaig col·locar-hi una butaca al centre de la habitació, una finestra i un quadre, a més a més de la figura humana la qual vaig asseure a la butaca. On mes dificultats vaig tenir va ser en l’anatomia, ja que no és un dels meus punts forts.

50 X 70. Carbonet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada