divendres, 8 de maig del 2015

ANÀLISI PARC

La ultima activitat sobre disseny d’exterior que vam realitzar tractava sobre l’anàlisi de la plaça de la pau(on també hi trobem un par infantil) de Salou.

En aquest cas el que havíem de fer, era anar al parc, el qual es trobava just davant de l’institut i fer un anàlisi dels elements que podríem trobar a la plaça com el mobiliari i de les parts del par infantil.

L’anàlisi havia d’estar presentat en forma de dossier, amb una portada, un índex, una petita presentació, l’anàlisi de la planta i de les diverses sones o apartats que decidíssim fer i per últim la valoració general del disseny del parc.

Al realitzar l’anàlisi , els apartats que vaig decidir fer van ser, la platea, que és una de les zones on es realitzen els actes, el parc infantil i els seus elements com els tobogans i per últim el mobiliari urbà.
Platea. Llapis de colors.

Mobiliari. Lla


                                                               Parts del parc. Llapis de colors



A l’hora de realitzar l’anàlisi, pel que fa a la temporització vaig tenir bastant de temps i vaig anar prou bé, però si que puc dir que a l’hora de donar-hi color no vaig escollir bé la tècnica i vaig saturar massa els meus dibuixos, tot hi així estic bastant satisfeta de la meva feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada