divendres, 10 d’abril del 2015

Projecte figura humana.

Com que en el segon trimestre vam estar treballant el concepte de figura humana i la seva anatomia, en el tercer trimestre se’ns va proposar de realitzar el projecte, amb l’únic condicionant de que havia de ser sobre la figura humana.

A partir d’aquí jo em vaig posar a pensar sobre que volia fer i com, fins que al final vaig decidir fer una parodia o representació de diferents situació de la meva vida quotidiana i les expressions i reaccions que jo tinc.

Vaig decidir fer 7 il·lustracions i entregar-les en un petit àlbum que jo mateixa vaig fer, tallant les portades i folrant-les, i així després muntar el llibre i lligar-ho amb unes cintes.


Portada llibre.

Aquestes són algunes de les il·lustracions sobre mi que vaig fer. En la primera surto jo dormint, ja que es una de les coses que més m’agrada i acostumo a dormir bastant per les tardes.
20x20. Aquarel·lables i rotring.

La segona imatge va molt lligada a la primera perquè com que dormo per les tardes després no tinc temps per a fer els deures.
20x20. Aquarel·lables i rotring.
I per últim en aquesta apareixo caient al terra ja que sóc un pel maldestre i molt sovint acabo per terra.

20x20. Aquarel·lables i rotring.

L’únic problema que vaig tenir al realitzar el projecte va ser a l’hora de fer l’àlbum ja que la primera vegada les portades no em van sortir gaire bé i les vaig haver de repetir i que  no se m’acudia cap títol per al meu projecte  tot hi que finalment vaig decidir posar-li “Com sóc jo?” ja que en part explico coses de mi. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada