divendres, 10 d’abril del 2015

Prespectiva d'un i de dos punts de fuga interiors.

A l’assignatura de Dissenys treballarem el disseny d’espais i per introduir-nos en el tema i resoldre dubtes vam realitzar dues làmines d’un i de dos punts de fuga d’interiors inventats per així poder veure els errors que fèiem.


La meva proposta d’un punt de fuga és la següent. Vaig decidir fer el punt de fuga central, col·locant-hi un llit i un escriptori, així com una porta per accedir a una altre habitació. Mirant vídeos a casa per resoldre dubtes, vaig trobar una obertura en el mur molt interesant i vaig decidir fer-la, la qual seria la finestra amb sofà de la banda esquerre de la làmina.


DINA 3. LLapis aquarel·lable.
Detall.
Pel que fa a la làmina de dos punts de fuga, no vaig tenir cap dubte ni cap problema per a realitzar-la, vaig decidir fer un interior amb un estil geomètric i vaig utilitzar colors freds.

DINA 3. Llapis aquarel·lables.


Detall





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada