divendres, 10 d’abril del 2015

Habitatge 1

Dins del disseny d’interiors ho podem representar per perspectiva, però també hi ha altres maneres de fer-ho, és a dir, en planta i a una escala més reduïda. Després de parlar a classe sobre com fer escales i de la manera de representar una planta i els mobles, ens vam endur l’activitat de dissenyar un interior d’un apartament per a una família de tres persones.

Després de fer molts càlculs i de realitzar la làmina em vaig adonar de que segurament a l’hora de calcular m’havia equivocat perquè no hem quedava del tot bé, per això després de parlar amb la professora i trobar l’error la vaig repetir i va quedar així.


DINA3. Rotring

Detall.


La planta està feta a E= 1:50 al igual que tot el mobiliari i les partes dels edificis les quals vaig haver de calcular una a una, però tot i la feina, ara ja se les mides dels mobles i la gruixària de les parets i en la pròxima activitat em serà molt mes fàcil de fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada