divendres, 10 d’abril del 2015

Llibreta d'artista.

Per a anar practicant sobre les perspectives còniques, d’un i de dos punts de fuga havíem de treballar-ho en la nostre llibreta d’artista, jo per practicar la tècnica que utilitzaria vaig aprofitar aquesta tasca i vaig dibuixar diferents parts de casa meva i algun que altre  edifici que m’interesses.

La primera que vaig fer vaig decidir fer-la amb retolador verd i és una part de la meva habitació. És un sol punt de fuga ja que només vaig decidir dibuixar la paret lateral dreta que és on més mobles hi ha.
DINA4. Rotulador verd.




La segona és un edifici que vaig veure al carrer i mentre esperava a un amic vaig decidir dibuixar-lo ja que em va semblar interesant, aquesta vegada el vaig fer amb rotring ja era l’únic que portava a sobre.


DINA4. Rotring.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada