divendres, 8 de maig del 2015

MAQUETA D'UNA ONG

Per a continuar amb el disseny d'interiors ens van plantejar el disseny d’un estand sobre una ONG, la qual ja havíem de tenir pensada abans de començar a fer els esbossos i començar a fer la maqueta.

La ONG que jo vaig escollir es la WWF, una ONG que es dedica a la protecció de moltes especies d’animals i dels seus entorns. Dins de la fauna em vaig centrar més en els animals en perill d’extinció com l’os panda o el linxs.

A l’hora de realitzar la maqueta havíem de tenir en compte unes pautes a seguir com les dimensions de l’estand que havien de ser de 4m x 6m. Que havíem de fer un plànol de la pantà a escala 1/20. Uns esbossos previs i una perspectiva cònica. I a més a més col·locar-hi una figura d'una persona.

Per a realitzar la maqueta havíem de utilitzar cartró ploma, cartolines de colors, pegament i fotografies de la nostre ONG. A més a més per a realitzar algunes parts de la meva maqueta jo vaig comprar cartró ploma amb un canto amb adhesiu.
Cartró ploma.
Detall.

Detall.

La meva proposta final consistia un dibuix de bosc de bambú en les dues parets, el logotip (que és el panda) en gran en una de les parets i en l’altre les sigles de la ONG en gran i amb volum, un terra marró simulat el color del terra, un mostrador prou gran per a més de dues persones i dos plafons amb informació i imatges de la ONG

Pel que fa a la realització de la maqueta no vaig tenir cap problema, simplement que el cartró ploma és algú difícil de tallar i a vegades no acabava de quedar del tot bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada