divendres, 21 de novembre del 2014

Projecte del Primer trimestre.

Per acabar el primer trimestre de l’assignatura de dibuix, havíem de fer un projecte seguint el tema establert per la professora. El tema eren les formes orgàniques, a partir d'aquesta condició havíem de desenvolupar les diferents idees que tinguéssim. Dins de les formes orgàniques, jo vaig escollir la fragilitat la qual vaig voler representar mitjançant les papallones, ja que segons la meva opinió son criatures molt fràgils.


Per a poder representar la fragilitat de les papallones, vaig pensar en dibuixar-ne una en un format de 50x70 i trencar-la en molts trossets i repartir-los en un suport amb base negre.

DINA4. Llapis de mina.
Detall.

50X70. Gouache.
Una altre manera que vaig pensar de representar la fragilitat va ser utilitzant la tècnica del dripping que utilitzava l’artista Jackson Pollock. Aquesta tècnica consisteix en deixar que la pintura gotegi en el suport i creí diverses formes mitjançant les línies, corbes i taques que la pintura deixi al gotejar, per això vaig pensar que podria representar una papallona trencada amb aquesta tècnica.

50x70. Pintura acrílica.

Detall.
Per últim afegir que aquest projecte ha sigut una experiència difícil per mi ja que al donar-nos com a tema predeterminat les formes orgàniques vaig tenir problemes per poder arribar a definir les meves idees i poder dóna’ls-hi forma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada